En 75-årig mormor

Hela 75 år har min kära "momo" blivit i helgen och det firades med storkalas! Släkt och familj kom som jag tror jag aldrig träffat förut. Eller jo, några kände igen mig och hälsade på mig med orden "Men oj vad stor du har blivit! Sist jag såg dig var du såhäääääääär liten!", men jag kan inte komma ihåg ansiktet på någon av dem. Men sen var det ju nästan 20 år sedan jag såg de flesta, och då var jag ju bara en bebis.


Jag valde att inte ta med kameran på kalaset då jag inte ville springa runt i ett litet trång hus och fota folk, så jag tog bara en ynka liten bild på mig under hela dagen. (Och för den delen hade jag inte lagt ut någon bild på dem som var där i alla fall.)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0