Varför stiga upp när man kan ligga kvar?

Ligger just nu, fortfarande, i sängen och har det varmt och mysigt under täcket efter en härlig gårdag. 

Jag och ett kompisgäng gick ner på stan och åt en otroligt god planka och drack vin. Spontant och härligt.

Senare på kvällen efter jag kommit hem åkte jag, Madde och hennes syster Ellinor till Emma som precis flyttat. Där åt vi kladdkaka och skrattade (och jag låg på golvet och dog av hicka).

Gårdagen var en bra dag med andra ord.




Från lyckokakan


Fina Clara ute i vårsolen, inte kunde man tro igår att det skulle ligga snö på backen idag.

Postat av: Amanda - lifestyle,foton,tips& och ibland lite annat! :)

SV: nice :D

jo den är jättebra ;D finns massa olika funktioner! :)

2012-03-31 @ 14:13:45
URL: http://mandacecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0