Snälla, skärp er

Ibland undrar jag vad folk tänker.

Så tydligen ska Steve-O starta någon kareoke-serie på tvn(?) som tydligen ska vara lite mer extremare än vad vi är vana att se kareoke som (suprise?). Nu har en (pengakåt?-) tjej snubblat och skadat sig. Vad gör man då, när man själv gått med på att vara med? Jo stämmer skiten ur tv-programmet. 

Jo men visst, det kan jag väl ta. Men sen kommer gubben och stämmer Steve-O.
Why?
För mannen fick ju inte knulla sin fru när hon var skadad.
Och ungfär där, när jag hade läst det så gav jag upp. 

Jag skulle kunna förstå mannen ifall han stämde Steve-O för att han var orolig för sin fru, för att han var arg över vad programmet gjort med henne eller för något annat. Men för att han var kåt? Men suck.

Så pengakåt fru och allmänt kåt man.
Härligt förhållande. 


TILL ARTIKELN


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0