My winterland, through a magnifier

Lite svenska på det så står det helt enkelt "Mitt vinterland, genom ett förstoringsglas". Förstör det 'romatiska' lite, eller hur?
Men egentligen är det precis så det är, för idag testade jag några av mina julklappar ordentligt.

Utanför mitt fönster idag såg jag nämligen ett perfekt vinterland, ett sådant där vinterland som dyker upp när snön smält, blivit istappar och sedan ny snö kommit och lagt sig som ett täcke igen. Gnistrande och vitt.


Bilden på brunnen är ju såklart utan close-up filter.


Postat av: emelie

Hej!

Haha, jag fastnade för din kommentar hos en tjej som hade lagt upp bilder på Nick Brandt's utställning på Fotografiska.



Måste bara fråga, varför är det så otroligt att bilderna är tagna analogt och inte digitalt? :) Same shit, but different? :)

2012-01-09 @ 18:58:42
URL: http://makeitalone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0