Min räddare i nöden


Ni anar inte hur glad jag är över att dessa små gröna piller existerar.
Jag har ju sånna där otroligt irriterande för trånga näsgångar (jodå, jag har varit och kollat hos läkare) och förkylning för mig känns som = döden. Jag kan inte andas och det trycker och spränger i både bihålor och huvud. Och nässpray funkar inte för mig längre utan det blir bara värre av det (låååång historia).

Men sen upptäckte jag dessa i medicinskåpet och tänkte "fine, det kan fasen inte bli värre i alla fall" och guuud så glad jag är att jag testade dem. Det är lite som på reklamen, om ni sett den. En tjej går och snörvlar, ser helt grå ut gör hon också. Omgivningen är också grå och trist. Men sen får hon ett litet piller i sig och allt blir bra igen. Och så är det. Man går från halvdöd, bered att skriva sitt testamente (ja, jag blir jävligt ynklig som sjukling), till något sådär fungerande människa.

Det finns säkert någon jobbig biverkning som jag inte upptäckt ännu, men vet ni vad?
Det är värt det.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0