Jag känner mig inte som mig själv längre

Ibland längtar man sig bort så hårt att det gör ont i hela jävla kroppen. Tankar och funderingar gror i huvudet och själen och jag känner sig helt förvirrad. Det är nästan som att fylla 14 igen, då man inte visste vem man var eller ville. Jag känner mig så annorlunda, som om jag inte längre passar in någonstans. Jag är rastlös, bortkommen och förvirrad.

Jag vet inte längre vart jag passar in eller vart jag bör gå. Framtiden är så jävla ovis. Idag är så jävla ovis.

Ska jag gå åt höger eller vänster? Rakt fram eller backa några steg tillbaka? Nej jag vet inte, jag vet inte alls. För tillfället är det som att leva livet i ständig oskärpa och jag gillar det inte alls.


För 1½ år sedan kändes det som om jag visste vad jag ville göra
och vem jag var. Nu är jag inte lika säker.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0