På twitter är där det händer grejer

I know, jag har varit lite off.
Dock har jag inte så många att be om ursäkt om, jag har ju inte så många läsare, ungefär en person kanske? 

Men twitter, där jävlar flyger det fram twittringar vill jag säga. 
Om man kollar tillbaka på mitt twitter flöde har jag bland annat kännt mig febrig (men upptäckt att jag varit underkyld), lekt med döden under skoltid (kaffe + vanlig ej laktosfri mjölk), haft (har fortfarande) ont i ryggen, varit arg på de yngre, frusit och känt mig allmänt usch, fy och blä.

Känn dig up to date.


Har för övrigt saknat sommaren också och letade därför upp några sommarbilder från 2011 och redigerade till ett litet "collage" (tex som bilden ovan).
KLICKA för att titta.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0