My ups and downs, on a lista

Dagens positiva:
Glömde att äta innan jag åkte hemifrån, så när jag var som hungrigast
hittade jag lite extra kronor på kontot så jag kunde köpa lite godis
och få en sockerkick.
nyttig-tjej_92


Dagens negativa:
Men nu är jag ju helt pank.


Dagens negativa #2:
Jag fick Decemberschemat och upptäckte att jag jobbar både
julafton och juldagen.
Med andra ord första julen utan familjen (nåja, bara på morgonen).


Dagens positiva #2:
Men då får jag mer pengar till januari.
= plånboken behöver inte vara så tom längre.
Woho!

Postat av: CJ

Vad heter typsnittet som du har i rubrikerna i menyn? "Kategorier", "Arkiv" osv. Snyggt!

2011-11-26 @ 02:13:02
URL: http://cjs.blogg.se/
Postat av: Alexandra Kjellman

Usch, vad trist att behöva jobba på jul! Men dina ups var ju bra! =)

2011-11-26 @ 15:23:31
URL: http://alexandrakjellman.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0