Oj, vad hände här?

Okej, jag har faktiskt bara sett första filmen (och tyvärr inte läst några utav böckerna). Jag har inte tagit mig den tiden till att göra det, trots att första filmen är så bra.

Men, vad sjutton hände här?!

De hade skitsnygga Noomi Rapace.

Ja hon är alltid fruktansvärt snygg,
men i dessa filmerna så är hon sådär galet jag-blir-fan-kåt-på-människan-snygg.
Ja typ sådär.

Men sen bestämde sig USA för att göra filmen/filmerna (Jo men suck, varför ska de vara så otroligt lata och aldrig orka läsa lite subtitels? Varför ska de alltid göra remakes som alltid blir helt värdelösa?) och resultatet blev det här:



Jo men tjena!
Inget fel på denna tjej, men hon passade inte alls till denna roll. Inte utseendemässigt i alla fall.
Filmen förjänar att bli lite sågad.

Postat av: Millan

Svar: Tack! Och iväg med dig och testa! ^^

2011-12-22 @ 04:12:03
URL: http://inspirationisthekey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0