Ny sömntaktik

De senaste nätterna har jag haft så fruktansvärt svårt att sova. 
Så jag fick köra på helt ny taktik, som verkar funka ganska bra.

Jag hittade några riktigt lugna låtar på youtube, ni vet, sånna däringa saker utan massa sång och liknande. 
T ex:


Sedan lägger jag mig på rygg, tar ett djupt andetag, släpper varje lilla tanke jag har och *poff* så ligger en snarkande tjej i sängen istället för en klarvaken och övertänkande Lina.

Detta kanske inte funkar för alla, men funkade helt fint för mig, för tillfället i alla fall. 
(Jag brukar få byta taktik efter några månader, ibland somnar jag bäst till musik, ibland till film, ibland till radio och ibland till absolut tystnad.)

God natt!

Postat av: Amanda, 15år och mamma till Jonathan

SV: jaa, men allt är godare i glasflaska faktiskt :o

2011-12-16 @ 01:52:16
URL: http://rosaaelefant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0