Samma ansikte i 7 timmar

Åååh denna dag!
Vet ni, jag tänker inte ens berätta om allt som gick fel, hur jobbig den var eller hur sönderstressad jag är efter denna dagen. Helst vill jag nog bara glömma den.

Vad har jag då gjort?
Redigerat bild + gjort en broschyr om det, 7 timmar i sträck! (Jag hann ju inte ens gå och äta lunch så jag fick vara utan mat i sammanlagt 8½ timme, men vad gör man inte för konsten?)


Meeeeen, efter att ha skrivit ut ungefär 20 broschyrer fel så har jag nog äntligen lärt mig hur man skriver ut på den skrivaren. Den hårda vägen.

Och nu ska jag lägga mig i min säng, med lite popcorn (och före-mensen-värk), titta på humor och tycka synd om mig själv.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0