Man blir så mycket coolare och mystisk med lite kameraeffekter

Det kvittar vad man gör, med lite kameraeffekter lyckas man trolla bort ett riktigt tråkigt inlägg, typ "hej idag så satt jag och stirrade in i en vägg i 12 timmar och såg många intressanta prickar"-inlägg och gör det riktigt super coolt och modernt. 


Låt mig demostrera:

Hej kära blogg, 
till kvällsmat idag gjorde jag gröt med bärmos på.


MUMS!

---

Hej kära blogg, 
till kvällsmat idag gjorde jag gröt med bärmos på.

MUMS!


Ser ni?
Fy sicket spännande inlägg det blev nu med coola bilder.

Postat av: CJ

SVAR: Tusen tack, ska genast leta upp det! :) Trevlig helg.

2011-11-26 @ 11:41:24
URL: http://cjs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0