Lyckliga pälsbollar

Jag gillar inte krig, speciellt inte nere i Irak och att USA är där nere och klampar, men det var inte det jag ville få fram. Utan det var den här videon.
Kalla mig tönt, helt okej, men jag tycker den är gullig. Och denna video om något borde väl bevisa de där människor som inte tror på att djur har känslor motsattsen.


Ja och "tönt" som jag är så fällde jag nästan en liten tår.
Hade det inte varit för äckliga hundbajspåsar och långa promenader hade jag varit hundmänniska.

Och inlägget är ganska tidsinställt.
Jag är ju och tjänar pengar för sjutton!

Postat av: Pearl

thats soo cute :) I am deffo a dog person! :)

2011-11-26 @ 18:41:10
URL: http://thetigerwhocametotea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0