Ett sanningens ord, eller kanske ska jag säga ett varningens ord

  • På denna blogg tänker jag vara ganska ärlig, jag skriver ganska för jag är så jävla feg så jag kommer kanske inte skriva mina mest extrema tankar och tycken. Men tycker ni inte som mig så fine, det behöver ni inte. Bara ni respekterar att jag får tycka som jag vill.
  • På denna blogg kommer jag kanske lägga ut en bild då och då utan egentligen någon som helst text. Bara för att.
  • På denna blogg kan det förekomma svordommar. Ja det är "fult" och "fel" och mamma och pappa har lärt mig att vara bättre än så. But I like it. Jag är inte mycket till rebell, men där om något kan jag få vara lite rebellisk.
  • På denna blogg kan det helt plötsligt komma ett eller annat engelskt ord och så bara är det.
Kanske inte politiskt korrekt att göra som jag gör, men hur jävla (hehe) roligt är det att vara fyrkantig, som alla andra och alltid passa in överallt.
Detta är jag och det får ni leva med.

Over and out.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0