9 månader och 6 dagar

Herregud, jag kan inte fatta att jag är här igen. Trots att jag lovade mig själv att aldrig komma tillbaka.
9 månader och 6 dagar, så länge klarade jag att hålla mig borta från blogg.se, från sidan jag aldrig skulle komma tillbaka till igen. För jag skulle ju aldrig ha en blogg igen, aldrig.

Men det känns ganska trevligt att vara här igen, trots allt. Som att komma hem till en gammal kompis man inte sett på flera år. Att känna sig hemma, känna igen dofter och syner och komma ihåg gamla minnen från förr som gör en lycklig och alldeles varm inombords.
Ja som ni förstår har jag haft blogg innan (flera bloggar till och med, men det är en "helt annan historia"), den här bloggen hade jag. En fin, fin liten blogg jag hade i nästan exakt två år. Jag hade kanske inte så många läsare, men det var ett litet tillhål där jag skrev, tänkte och "pratade" med de andra ute på det stora nätet.

Men vad är då jag för en liten filur som nyligen skaffat blogg igen?

Jo, jag är en 19 årig tjej från skogarna i småland där jag bor med katter, kanin, familj och älgar utanför huset. Jag går kvar på gymnasiet där jag nu läser fotografiskbild och på fritiden (som jag inte längre har kvar) jobbar jag på Hemmakväll. När jag inte gör något av detta så tänker jag ganska mycket (därav namnet på bloggen), oftast på ganska onödiga och konstiga saker, lyssnar på musik, försvinner in i min egna lilla värld eller tar en fika med någon kär vän.

Och såhär ser filuren från smålands skogar ut.
Med blont hår & sidcut.
Inte snyggaste bilden på mig, men vet ni vad? Jag bryr mig inte så hårt.

Ja jag är en ganska tråkig liten filur, men kanske finns det något intressant att läsa här ibland i alla fall?

Och design och sådan skit, det kommer. Jag tänker inte stressa, då är det inte roligt.
Och för er som tror att man är duktig på design bara för man kan fota, I don't like you.

Postat av: Carro!

OMG vilken snygg bild på dig!! ;* <3

2011-11-23 @ 22:28:52
URL: http://carolinegrahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0