2 klipp som gör mig så himla lycklig



Spelar nog ingen roll hur många gånger jag ser klippet, jag blir lika lycklig och skrattar lika mycket varje gång.
Jag är inte helt säker på om vi har dålig humor eller ifall vi är jävligt roliga.


Och såklart bloopers, de fångar nog inte ens hälften av hur jäkla roligt vi hade de dagarna vi spelade in detta, men roligt hade vi. Jag trodde i förhand att det skulle bli tufft att spela in detta och att det skulle bli viljornas kamp, men tvärt om, jag har nog aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv.

Och i dessa klipp kan man verkligen höra min hemska/älskade/konstiga småländska och mitt jobbiga skratt. Men, men sådant är livet. Alla har inte skönsång till röst och det är helt okej.

Postat av: Emelie

Hoppas du haft en bra dag! =)

2011-12-14 @ 17:38:16
URL: http://emellay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0